Oferta sklepu internetowego szczawnicka.pl to przede wszystkim meble - produkty o charakterze gabarytowym, wadze przekraczającej możliwość skorzystania ze zwykłej przesyłki pocztowej.
Nasz system - sugeruje maksymalny koszt dostawy danego mebla (bez wniesienia) i czas wysyłki. Cena za transport (wniesienie tylko dla produktów do 31,5kg) wskazana w koszyku - jest wiążąca dla obu stron. Informacja o darmowej dostawie lub kwocie brakującej do osiągnięcia progu, po przekroczeniu którego dostawa (+wniesienie tylko dla produktów do 31,5kg) jest darmowa. jest pokazana w podsumowaniu zamówienia.
W niektórych przypadkach, w tym zwłaszcza w przypadku zakupów produktów bardzo ciężkich - istnieje możliwość (zalecana przez nas) dokupienia usługi wniesienia i rozpakowania mebli wraz z usunięciem opakowań. W tym celu prosimy o kontakt z naszą infolinią pod numerem tel. 61 261 26 66 od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18:00
czas realizacji dostawy = czas wysyłki z naszych magazynów lub magazynów dostawców podany zawsze w każdej karcie produktu + czas przewozu przez firmę transportową. średni czas przewozu mieści się w 2-3 dniach roboczych. Podany czas realizacji dostawy jest maksymalny. Często dostawy realizowane są w krótszym czasie niż wskazane we wzorze.
DOMAR bierze pełną odpowiedzialność za jakość dostawy. Dostarczony towar powinien być sprawdzony w momencie dostawy czy nie są zerwane taśmy zabezpieczające, jaki jest stan folii ochronnych oraz czy jest coś co budzi wątpliwość co do jakości wizualnej dostarczonej przesyłki. W przypadku wątpliwości należy spisać protokół reklamacyjny. Procedury związane z tym faktem przedstawiliśmy w dziale reklamacje.
W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.
Meble i większość produktów oferowanych przez nas ze względu na swój charakter i gabaryty nie mogą zostać odesłane pocztą w zwykłym trybie, w związku z czym koszt odesłania w przypadku odstąpienia może być wyższy niż zwykła paczka pocztowa.
Koszty dostawy podane są w kartach produktu. Jeżeli uznacie Państwo, że chcecie odebrać towar na innych zasadach niż określonych w kartach produktu prosimy o kontakt. Obsługa Sprzedaży Internetowej pomoże w poszukaniu i ustaleniu najlepszego indywidualnego rozwiązania.