Reklamację można złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-sklep@szczawnicka.pl lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres:

Adres do obsługi reklamacji
CENTRUM MEBLOWE DOMAR S.A.
szczawnicka.pl
 - sklep internetowy
ul. Szczawnicka 4
60-471 Poznań 

obowiązki informacyjne związane ze zwrotami
regulamin sklepu
 


Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów.
Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 
Dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).