Kontakt: 502-353-004, Poznań - Podolany, ul.Szczawnicka 4
Strona główna1 » Warunki gwarancji i rękojmi

Warunki gwarancji i rękojmi

Centrum Meblowe DOMAR S.A. - SZCZAWNICKA.PL oferuje do sprzedaży towar wyłącznie nowy objęty gwarancją Producenta i/lub Importera. Jeśli nie podano inaczej - gwarancja udzielona jest na 24 miesiące od daty zakupu.
Gwarancja to – obok rękojmi – podstawa złożenia reklamacji. Jest to dobrowolne oświadczenie dotyczące jakości towaru złożone przez przedsiębiorcę będącego jego Producentem i/lub Importerem, czyli gwaranta.

Treść gwarancji powinna być sformułowana w sposób jasny i zrozumiały, w języku polskim.

Gwarancja wskazuje obowiązki gwaranta i uprawnienia konsumenta w przypadku, gdy sprzedany towar nie ma właściwości określonych w oświadczeniu gwarancyjnym. W szczególności powinna zawierać takie informacje, jak:
  •     nazwa i adres gwaranta lub jego przedstawiciela w Polsce;
  •     czas trwania i zasięg terytorialny ochrony gwarancyjnej;
  •     uprawnienia przysługujące w razie stwierdzenia wady;
  •     stwierdzenie „Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej”.

Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną.W sytuacji wystąpienia wady Konsument może złożyć do Sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:
  •     wymiany towaru na nowy;
  •     naprawy towaru;
  •     obniżenia ceny;
  •     odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
Wybór żądania zależy od Konsumenta. Konsument reklamujący rzecz u sprzedawcy w ramach rękojmi ma również prawo żądać odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny. W przypadku zaistnienia pewnych okoliczności przewidzianych w Ustawie DOMAR będzie proponował inne rozwiązanie, w tym celu będzie brał pod uwagę:
  •     łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru;
  •     charakter wady – istotna czy nieistotna;
  •     to, czy towar był wcześniej reklamowany.

Niezależnie od tego, w tej sytuacji konsument może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób. W przypadku, kiedy odmowa przedsiębiorcy dotyczyć będzie wymiany produktu, to można następnie żądać naprawy. Istnieje również możliwość skorzystania z dwóch innych opcji, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.

zgłoś reklamację tutaj

 
Bydgoskie Meble - meble skrzyniowe - pobierz gwarancję - dla mebli kupionych od 19.01.2015
 
Bydgoskie Meble - meble skrzyniowe - pobierz gwarancję dla mebli kupionych do 18.01.2015
 
Bydgoskie Meble - meble tapicerowane - pobierz gwarancję
 
Etap-Sofa - meble tapicerowane - pobierz gwarancję
 
Forte - meble skrzyniowe  - rękojmia sprzedawcy
 
Janpol - materace - pobierz gwarancję
 
Libro - meble tapicerowane - pobierz gwarancję
 
Mebin - meble skrzyniowe z litego drewna - pobierz gwarancję
 
Lubuskie Fabryki Mebli - meble tapicerowane - rękojmia sprzedawcy
 
Bogfran - meble skrzyniowe - pobierz gwarancję
 
Dąb Gdynia - meble skrzyniowe - pobierz gwarancję
 
Dąb Gdynia - meble tapicerowane - pobierz gwarancję
 
Dig-Net - meble skrzyniowe  - pobierz gwarancję
 
Meble Wójcik - meble skrzyniowe - rękojmia sprzedawcy
 
Paged Meble - meble skrzyniowe - pobierz gwarancję
 
Restol - meble skrzyniowe  - rękojmia sprzedawcy
 
Stolkar - meble skrzyniowe (kuchenne) - pobierz gwarancję
 
Szynaka - meble skrzyniowe - pobierz gwarancję

Przepisy i procedury obowiązują od 25.12.2014r.

 
Przejdź do strony głównej
  • Bog Fran meble i kuchnie
  • Bogatti
  • Brzost Meble
  • Bydgoskie Meble
  • Bydgoskie Meble - tapicerowane
  • CRISTAP meble tapierowane
  • Dąb Gdynia
  • Dig-Net
  • Etap-Sofa
  • Forte Meble
  • Gała Meble
  • HAWEX
  • HM Helvetia Meble - Wieruszów
  • Janpol
  • Klose
  • Krysiak Meble
  • Kuźnik Meble
  • Libro
  • MARKOS
  • Mars Meble
  • Materace dla Ciebie
  • Mebin
  • Meblomak
  • MP NIDZICA
  • MULTI-DECOR
  • Paged Meble
  • Restol
  • Signal Meble
  • Stolkar
  • Szynaka Meble
  • Wajnert
  • Wójcik Meble
  • Zgoda Meble

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERABĄDŹ PIERWSZYNOWOŚCI I PROMOCJE PROSTO NA TWOJĄ SKRZYNKE EMAIL

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail

 

Centrum Meblowe Szczawnicka - Domar.

Specjalizujemy się w dostarczaniu klientom z Wielkopolski - MEBLI, sprzętu RTV i AGD, a w wybranych sklepach także lamp, artykułów elektrotechnicznych, firan, porcelany użytkowej. DOMAR S.A. jest największym regionalnym sprzedawcą mebli oraz sprzetu AGD i RTV. Posiadamy własne Centrum Logistyczne w Poznaniu, dla wygody klientów zapewniamy transport, ułatwiamy kontakt z serwisem reklamacyjnym.
Bądź z nami
Centrum Meblowe Szczawnicka
KONTAKT
Centrum Meblowe DOMAR S.A. Centrum Meblowe DOMAR S.A.

Centrum Meblowe DOMAR S.A.
www.SZCZAWNICKA.pl

ul. Szczawnicka 4
60-471 Poznań

e-sklep@szczawnicka.pl
61 848 58 79
61 848 58 63
502 353 004

Obsługa Sprzedaży Stacjonarnej i Internetowej pon-sob 10-19, niedziela 10-16;

Inspektor Ochrony Danych e-mail: odo@domar.com.pl
© 2019 DOMAR S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.