Centrum Meblowe Poznań - Szczawnicka.pl
Kategorie Rodzaje mebli Producenci

Kontakt

  • Centrum Meblowe DOMAR S.A.
    www.SZCZAWNICKA.pl
    ul. Szczawnicka 4
    60-471 Poznań
    NIP: 778-00-22-787
  • E-mail:e-sklep@szczawnicka.pl
  • Telefon61 848 58 79
    61 848 58 63
    502 353 004
  • Godziny działania sklepuObsługa Sprzedaży Stacjonarnej i Internetowej pon-sob 10-19, niedziela 10-16;

Ankieta

Do jakiego domu szukasz mebli?

  • do kawalerki dla jednej osoby
  • do kawalerki dla dwóch osób
  • do mieszkania w bloku dla 3 lub 4 osób
  • do niewielkiego domu do 60m. kw.
  • do domu o powierzchni do 130m. kw
  • do domu o powierzchni do 250m. kw
  • do rezydencji powyżej 250 m. kw.

Polecamy

Sofa Play 3FBA Gitara

Sofa Play 3FBA Gitara

1 389,00 zł
Szeroka oferta intrygujących wzorów na poduszkach z pewnością trafi w gusta każdego potencjalnego użytkownika, a ozdobne przeszycia podkreślą charakter mebla. Kolekcja mebli PLAY to wygoda i nowoczesny styl. wielorakość kombinacji tkanin i poduszek.

Chmura tagów

Tutaj jesteś: » Warunki gwarancji i rękojmi

Warunki gwarancji i rękojmi

Centrum Meblowe DOMAR S.A. - SZCZAWNICKA.PL oferuje do sprzedaży towar wyłącznie nowy objęty gwarancją Producenta i/lub Importera. Jeśli nie podano inaczej - gwarancja udzielona jest na 24 miesiące od daty zakupu.
Gwarancja to – obok rękojmi – podstawa złożenia reklamacji. Jest to dobrowolne oświadczenie dotyczące jakości towaru złożone przez przedsiębiorcę będącego jego Producentem i/lub Importerem, czyli gwaranta.

Treść gwarancji powinna być sformułowana w sposób jasny i zrozumiały, w języku polskim.

Gwarancja wskazuje obowiązki gwaranta i uprawnienia konsumenta w przypadku, gdy sprzedany towar nie ma właściwości określonych w oświadczeniu gwarancyjnym. W szczególności powinna zawierać takie informacje, jak:
  •     nazwa i adres gwaranta lub jego przedstawiciela w Polsce;
  •     czas trwania i zasięg terytorialny ochrony gwarancyjnej;
  •     uprawnienia przysługujące w razie stwierdzenia wady;
  •     stwierdzenie „Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej”.

Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną.W sytuacji wystąpienia wady Konsument może złożyć do Sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:
  •     wymiany towaru na nowy;
  •     naprawy towaru;
  •     obniżenia ceny;
  •     odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
Wybór żądania zależy od Konsumenta. Konsument reklamujący rzecz u sprzedawcy w ramach rękojmi ma również prawo żądać odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny. W przypadku zaistnienia pewnych okoliczności przewidzianych w Ustawie DOMAR będzie proponował inne rozwiązanie, w tym celu będzie brał pod uwagę:
  •     łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru;
  •     charakter wady – istotna czy nieistotna;
  •     to, czy towar był wcześniej reklamowany.

Niezależnie od tego, w tej sytuacji konsument może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób. W przypadku, kiedy odmowa przedsiębiorcy dotyczyć będzie wymiany produktu, to można następnie żądać naprawy. Istnieje również możliwość skorzystania z dwóch innych opcji, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.

zgłoś reklamację tutaj

 
Bydgoskie Meble - meble skrzyniowe - pobierz gwarancję - dla mebli kupionych od 19.01.2015
 
Bydgoskie Meble - meble skrzyniowe - pobierz gwarancję dla mebli kupionych do 18.01.2015
 
Bydgoskie Meble - meble tapicerowane - pobierz gwarancję
 
Etap-Sofa - meble tapicerowane - pobierz gwarancję
 
Forte - meble skrzyniowe  - rękojmia sprzedawcy
 
Janpol - materace - pobierz gwarancję
 
Libro - meble tapicerowane - pobierz gwarancję
 
Mebin - meble skrzyniowe z litego drewna - pobierz gwarancję
 
Lubuskie Fabryki Mebli - meble tapicerowane - rękojmia sprzedawcy
 
Bogfran - meble skrzyniowe - pobierz gwarancję
 
Dąb Gdynia - meble skrzyniowe - pobierz gwarancję
 
Dąb Gdynia - meble tapicerowane - pobierz gwarancję
 
Dig-Net - meble skrzyniowe  - pobierz gwarancję
 
Meble Wójcik - meble skrzyniowe - rękojmia sprzedawcy
 
Paged Meble - meble skrzyniowe - pobierz gwarancję
 
Restol - meble skrzyniowe  - rękojmia sprzedawcy
 
Stolkar - meble skrzyniowe (kuchenne) - pobierz gwarancję
 
Szynaka - meble skrzyniowe - pobierz gwarancję

Przepisy i procedury obowiązują od 25.12.2014r.

 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl